پيام مجلس موسسان نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان بمناسبت عيد سعيد فطر
مجلس موسسان نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان مجلس موسسان نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان

بمناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر حضور كافه ملت افغانستان و اعضاي پر افتخار نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان در داخل و خارج كشور از صميم قلب تبريك عرض نموده سعادت و سلامتي و سرفرازي براي تان آروز ميداريم.

رفقاي گرانقدر و همرزمان در غربت!

ما در حالي از حلول عيد سعيد فطر تجليل بعمل مي آوريم كه طالبان از حالت دفاعي به وضعيت تها جمي تغيير موقعيت داده ، نيرو هاي شامل ائتلاف و ناتو تا اكنون موفق نشده اند كه جلو جنگ را بگيرند ، وعده هاي تامين صلح ، امنيت  ، بازسازي و ساير خدمات اجتماعي كمتر عملي گرديده  و اثرش ديده مي شود. چور و چپاول ، غارت هستي ‌مردم ، تجاوز آشكار ، ترور ، اختناق،  فساد مزمن دستگاه دولتي، بي كفايتي هيأت حاکمه دولت  ، فقر بي پايان بر مردم بيداد مي كند.

نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان بشدت  اين وضعيت را محكوم نموده و در چنين شرايط به كار گسترده عقلاني ‌با شناخت از پروسه ها ي موجود پرداخته و در عرصه هاي مختلف با توان و صداقت تلاش ميورزد . ما معتقد هستيم كه زماني به عيد واقعي دست خواهيم يافت كه در كشور وحشت،دهشت ، تروريسم و مداخلات بيشرمانه  از خارج  پايان يابد و بجاي آن صلح تامين گرديده، فقر و بيكاري از بين برود و زنده گي آرام برای مردم تامين گردد.

نهضت فراگير و اعضاي پر افتخار آن با ايمان كامل به تقدس راه مبارزه باور داشته و معتقد است كه حق بر  باطل پيروز ميشود و ما به پيش ميرويم.

عيد بر شما مبارك باد

مجلس موسسان نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان

شهركابل 28 ميزان 1385

 

 


October 22nd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها